3 Kasım 2016 Perşembe

Bir kadın Peygamberimize bir elbise getirip: "Ya Rasullallah! Bu elbiseyi kendi elimle dokudum ve sana giydirmek için geldim." dedi. Peygamberimizin de zaten böyle bir elbiseye ihtiyacı vardı. Elbiseyi aldı, gidip giyindi ve sonra yanımıza döndü. Orada bulunanlardan birisi elbisenin güzelliğini ifade ederek: "Ya Rasulallah! Bu ne güzel elbise, bunu bana giydir." dedi. Peygamberimiz elbisesini değiştirdi ve elbisesini isteyen adama verdi. Ancak orada bulunan sahabilerden bazıları o zata: "Bunu söylemekle iyi etmedin. Peygamber'in bu elbiseye ihtiyacı vardı. Sonra sen Peygamber'in hiçbir isteyeni reddetmez olduğunu bildiğin halde bunu kendisinden istedin." dediler. O da: "Vallâhi ben onu giymek için istemedim! Ben onu ancak kefenim olsun diye istedim." dedi. Olayı bizlere anlatan sahabe, gerçekten de bu elbisenin o zata kefen olduğunu söylemiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder